2012. február 26., vasárnap

Graceland 39-es magassarkú alkalmi cipő - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Pár hónapja vettem ezt a 39-es méretű Graceland márjájú alkalmi cipőt. Már nem is tudom, miért vettem meg... kb. 2-3x volt rajtam.
Eladnám, mert alig használom, ráadásul a 180 cm-hez nekem ez magas...
Az egyik képen látszik, hogy 6000 Ft-ért vettem eredetileg, most kedvezőbb áron eladnám! Van benne ilyen járást könnyítő zselés talpbetét is : ) (ezt most ajándékként bent hagyom)
Tényleg keveset használam, ez az állapotán is látszik, talpa és felsőrésze is rendkívül jó állapotban van! (eredeti dobozában eladó)
Személyes átvételre lehetőség: Győr, Komárom, Tata(bánya), Bicske, Biatorbágy, Budapest


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-07 23:18
. Graceland 39-es magassarkú alkalmi cipő - Jelenlegi ára: 3 000 Ft